forum tuningowo - towarzyskie
zamontowane nowe tarcze i nowe klocuszki oraz co najważniejsze dystanse - co prawda w związku z tym poszło parę nowych rzeczy typu: łożyska, szpilki, sinenblocki na obu wachaczach, termostat, płyn hamulcowy w przedniej komorze.
Offline
no panie
To czekamy na relacje o efektach tych zmian w układzie hamulcowym i zawieszenia.
POZDRO
Offline
wymieniłes na seryjne tylko nowe czy też-- zabawiłeś się w jakieś sportowe odpowiedniki??
Ja jak bede wyminiał to raczej na seryjne-- żadnych nacinanych tarcz ani sportowych klocków, tylko nówki tarcze i klocki Lukasy.... jakoś mi mechanik odradził te wszelkie sportowe odpowiedniki.
Co prawda nacinane tarcze mają jeden duży plus-- w razie gdyby podczas hamowania oderwał się mikroskopijy kawałek tworzywa z którego zrobiony jest klocek i dostał się pomiedzy klocek a tarcze - to nie bedzie on rysał całej tarczy hamulowej tylko wpadnie w to nacięcie na tarczy.
Jednak naciecia na tarczy powodują szybsze zużywanie się klocka-- jednak klocki nie sa aż tak znowu drogie- więc jak kto woli.
Offline
BLOK napisał:
wymieniłes na seryjne tylko nowe czy też-- zabawiłeś się w jakieś sportowe odpowiedniki??
Ja jak bede wyminiał to raczej na seryjne-- żadnych nacinanych tarcz ani sportowych klocków, tylko nówki tarcze i klocki Lukasy.... jakoś mi mechanik odradził te wszelkie sportowe odpowiedniki.
Co prawda nacinane tarcze mają jeden duży plus-- w razie gdyby podczas hamowania oderwał się mikroskopijy kawałek tworzywa z którego zrobiony jest klocek i dostał się pomiedzy klocek a tarcze - to nie bedzie on rysał całej tarczy hamulowej tylko wpadnie w to nacięcie na tarczy.
Jednak naciecia na tarczy powodują szybsze zużywanie się klocka-- jednak klocki nie sa aż tak znowu drogie- więc jak kto woli.
Ja niedawno wymieniłem na gładkie tarcze brembo i klocki ferodo Premier.
Jest dobrze ale rużnica do serri nie jest jakaś szokująca zobaczymy jak będzi na trasie w jakiś upalny dzień lub podczas jakies wyścigów w kakolewie....
Ale mysle że nastepny krok to bedzie tarcza nacinana...
POZDRO
Offline
Pokaż jakieś zdjęcia tego twojego auta, czy to seryjne auto jest?
Bo widzę, że jakieś fachowe teorie mówisz, więc wnioskuję, że masz coś z tym do czynienia.
Ostatnio edytowany przez Adamecki (2006-06-27 02:05:10)
Offline
włodar napisał:
Niech się pochwali bo to wcale nie jest taki zwykły fiacik
Wiesz mial jakiś plan rozebrania go na czynniki pierwsze... więc nie wiem czy fiat jest nadal w jedny kawałku.
POZDRO
Offline
Adamecki napisał:
Pokaż jakieś zdjęcia tego twojego auta, czy to seryjne auto jest?
Bo widzę, że jakieś fachowe teorie mówisz, więc wnioskuję, że masz coś z tym do czynienia.
eee... mechanika w autkach nie pociąga mnie zbytnio... Jestem na studiach na kierunku Budowy maszyn więc pewne sprawy musiałem przerobić.. w tym także konstrukcje i budowe hamulców... ale osobiście to nie lubię grzebać w silniczku i w podobnych mechanicznych sprawach... Ograniczam się do wymian koniecznych elementów-- czyli filtrów i świec--ale już na wymine oleju daje auto do mechanika jeden lubi silniki drugi blache --trzeci plastik a inny jeszcze lubi audio albo diody tak to już jest
no kończe już powoli egazminy--więc bede miał miesiąc wakacji więc troszke podłubie w tym moim fiaciku--ale w przeróbke silnika nie idę--bo nie ma sensu nawet jak bym tam ze 4 tys zł wsadził to wyciągne z tego 1,2 co najwyżej 100KM --i mnie pierwsza lepsza honda 1,4 porobi więc sensu nie ma..... tym bardziej, że kszta są spore. Nastepne autko (czyli tak za pewnie 4 lata) będzie z silnikiem 2,0 TDI i wtedy pomyśle o modach silnika
Offline
BLOK napisał:
nawet jak bym tam ze 4 tys zł wsadził to wyciągne z tego 1,2 co najwyżej 100KM --i mnie pierwsza lepsza honda 1,4 porobi więc sensu nie ma
Mysle że przy 100 KM z honda 1,4 ktora ma 90 miał byś szanse...
Offline
maleckis napisał:
Adamecki napisał:
BLOK, a Ty jakim autem jeździsz?
po co sie dwa razy pytasz Bloka jakim autem jezdzi? jeden raz wystarczy napisac
Chyba dlatego że blok długo nie odpowiadał...
Sie kolega Adamecki dopytywał...
POZDRO
Offline